Lieke prematuur geboren met 26 weken en 3 dagen, NICU, VUMC, couveuse, sonde, vroeggeboorte

Lieke

Lieve kleine Lieke,

Op 6 juli werd jij geboren, ontzettend klein maar zo dapper!

Nadat mama vanuit beide ziekenhuizen in Groningen naar Zwolle en uiteindelijk in Amsterdam als jouw couveuse verplaatst was, besloot jij om met 26 week en 3 dagen ter wereld te komen in Amsterdam! Dat moment kwam voor ons totaal onverwacht maar je was erg gewenst en geliefd. Jouw kamertje halfklaar, waar papa en mama straks nog meer liefde in kunnen stoppen. Je bent een ontzettend sterk, mooi en krachtig meisje en laat goed van je horen als je iets niet leuk vind. Je groeit als kool, doorstaat alle dipjes die helaas op je pad komen maar krabbelt ook snel weer op.

Op maandag 23 juli kwam fotografe Jessica langs om ons samen vast te leggen, echt prachtige foto’s en hele mooie herinnering voor later. Ook al is het een minder fijne periode geweest, zo kijken we er straks wel samen weer positief op terug! Zoveel liefde voor jou en zo mooi vastgelegd.

Na alle lieve en goede zorg op de NICU in het VUMC mochten we je eindelijk meenemen naar Groningen. Wat was dat fijn zeg, nu verblijf nog je een poosje in het ziekenhuis maar we kunnen niet wachten tot we uiteindelijk thuis met je mogen knuffelen!

Heel veel liefs,
Papa en Mama.

1 antwoord
  1. Wilma