Word vrienden van Stichting Earlybirds!

Iedere maand krijgen we als stichting ongeveer 100 aanmeldingen binnen voor een fotoreportage van een prematuur geboren kindje in het ziekenhuis.

Onze professionele fotografen verzorgen de reportages in het ziekenhuis geheel kosteloos. Ook aan de digitale foto’s die ouders na afloop van de reportage ontvangen, zijn voor de ouders geen kosten verbonden. Voor de stichting kost het verzorgen van één reportage € 30,-.

Door een maandelijkse donatie van € 5,-, doneer je twee reportages per jaar en zorg je ervoor dat ouders een waardevolle herinnering krijgen van een moeilijke periode.

Wil jij bijdragen aan dit initiatief?

Ja, ik word Vriend van Stichting Earlybirds.
Download hieronder het formulier en stuur deze ingevuld naar vriendenvan@stichtingearlybirds.nl
of met de post naar :
Stichting Earlybirds
3940 AC DOORN

Lukt downloaden niet en wens je het formulier per post thuis te ontvangen, stuur dan ook een mail naar bovenstaand adres met je adresgegevens en wij sturen deze zo snel mogelijk naar je toe.

Flyer Word vrienden van Stichting Earlybirds

Mochten er nog vragen zijn? Dan kan je deze mailen naar vriendenvan@stichtingearlybirds.nl

Liever een eenmalige donatie?
Dat is ook zeker mogelijk.
Wij verwelkomen je donatie graag op NL23INGB0006262411 t.n.v. Stichting Earlybirds