Deel jouw cadeau met Stichting Earlybirds

Vier jij binnenkort je verjaardag? Of heb je iets anders bijzonders te vieren, zoals een huwelijk, geboorte of jubileum? Vier dit dan samen met Stichting Earlybirds, door jouw cadeau te delen middels Split-A-Gift. Split-A-Gift is een online platform, waar je jouw cadeauwensen kunt delen met vrienden en familie én tegelijk een goed doel kunt steunen. Je kiest uiteraard zelf hoeveel je wil delen! Nadat je vrienden en familie hebt uitgenodigd, gebeurt de rest vanzelf. Jij kunt sparen voor een mooi cadeau en ondertussen doneer je, zonder dat je er iets voor hoeft te doen.

Hoe werkt het?

Maak een account aan op www.splitagift.com en volg de volgende stappen:

1. Maak een persoonlijke eventpagina, ter ere van jouw feestje. Zo kun je jouw eigen cadeau regelen!
  2. Kies bij goed doel voor Stichting Earlybirds
  3. Kies een percentage dat je wil delen met Stichting Earlybirds
  4. Deel jouw event met vrienden, familie en kennissen, zodat zij kunnen bijdragen aan jouw cadeau én aan Stichting Earlybirds

Daarna hoef je niets meer te doen. Van iedere bijdrage ontvang je bericht en doneren gebeurt automatisch.