Yari prematuur 35 weken

Yari

Yari prematuur 35 weken

Onze topper is geboren bij 35 weken zwangerschap en wat is het een vechtertje. Op de couveuseafdeling kregen we van onze buurvrouw te horen over de stichting Earlybirds. We zijn dit meteen gaan opzoeken en mijn man heeft toen als verassing geregeld dat ze kwamen voor een fotoshoot. Wat een super stichting, om voor al deze toppertjes dit mogelijk te maken! We zijn erg blij met het eindresultaat en wat super dat er zo de tijd wordt genomen..

Bedankt!

De fotograaf:

Op vrijdag 13 mei mocht ik kleine lieve Yari in het Orbis te Sittard vast leggen. Yari is geboren op 10 mei, na een zwangerschap van 35 weken. Zijn mama kreeg met 9 weken al vroegtijdige weeën en werd 4 weken voor zijn geboorte opgenomen in het ziekenhuis. Na deze moeilijke tijd konden ze hun zoontje eindelijk in hun armen sluiten en vond papa het tijd voor een leuke verassing. Hij heeft hen aangemeld voor een Earlybirds fotoreportage.

Op dezelfde ochtend werd mama op de hoogte gesteld en heb ik dit lieve gezinnetje ontmoet, Yari heeft het niet van een vreemde want wat is die mama van hem toch een echte bikkel! Vrijdag de 13e werd, voor de bijgelovige onder ons, toch een hele mooie dag dit jaar en ze kregen daarbij nog eens alleen maar goed nieuws over hun kleine mannetje te horen.

Lieve Steve, Shanna en Yari ik vond het een bijzonder mooie ochtend samen met jullie en hoop dat jullie snel lekker in jullie eigen vertrouwde omgeving aan jullie hoofdstuk samen mogen verder schrijven…

Veel liefs!

1 antwoord