Stef prematuur geboren 30 weken zwangerschapsvergiftiging

Stef

Stef prematuur geboren 30 weken zwangerschapsvergiftiging

Lieve Stef mocht ik fotograferen in het St. Antonius ziekenhuis in Nieuwegein. Hij was net de dag ervoor verhuisd vanuit het WKZ. En wat doet hij het goed. Hij was tijdens de reportage goed wakker en mocht lekker buidelen bij mama. Wat een mooi, sterk mannetje. Ik hoop dat Stef binnenkort lekker met zijn lieve papa en mama mee naar huis mag en een mooie toekomst tegemoet gaat!
******
De ouders:
Op 22 juni werd Daniëlle opgenomen in het WKZ, een beginnende zwangerschapsvergiftiging, 3 dagen later op 24 juni  is onze mooie zoon Stef geboren met 30 weken en 6 dagen. Mama was erg ziek, papa erg ongerust, maar wat zijn we goed opgevangen door alle medewerkers van het WKZ en wat was Stef een kanjer, ondanks zijn wat mindere start, liet hij zien dat hij een dapper klein mannetje is. We zijn ontzettend trots op hem.
Inmiddels ligt Stef in het St. Antonius, daar is ook de reportage gemaakt. We werden door veel mensen op deze mooie stichting gewezen, en wat zijn we blij dat we deze reportage gekregen hebben. Zo puur en zo mooi.
We hopen dat Stef over een paar weekjes naar huis mag, en we met z’n 3en aan de rest van onze mooie toekomst kunnen beginnen.

1 antwoord
  1. Suzanns
    Suzanns zegt:

Hoi lieve Stef,

Bedankt voor je lieve briefje op mijn peddel! Papa en mama waren er erg blij mee. Wij wensen jou en je lieve ouders ook heel veel geluk in het leven. Zet ‘m op he!

Veel liefs van je buurmeisje Nova-Beau