Lyenne

De ouders van Lyenne:

Heerlijk was het als jij mij ‘s ochtends wakker schopte. Veilig en lekker warm bij mama. Maar hoe klein je ook was, je was benieuwd naar de grote wereld. Met 32 weken kon je niet meer wachten om deze wereld te ontdekken. Daar was je dan ineens.. Een moment dat al onze dromen heeft overtroffen! Want je mocht dan wel klein en nog zo piep jong zijn, maar oh hemel wat was je prachtig! Zelfs met plakkertjes, draadjes, neusbril en een sonde was je echt ons hartendiefje. Nu bijna 5 weken verder ben je al een grote meid en weeg je al 5 pond, lig je zonder monitor en heb je alleen nog maar je sonde in je neusje. Wat zijn wij ontzettend trots op jou!! Nog even prinses en dan kan je lekker mee naar je eigen paleis! ️

*********

De fotograaf:

Maandag 4 mei mocht ik naar het Vlietland Ziekenhuis in Schiedam. Daar heb ik een lief klein prinsesje Lyenne en haar ouders ontmoet. Lyenne heeft besloten om na 32 weken warm en veilig in mama’s buik te hebben gezeten het tijd was om papa en mama te ontmoeten.

Voor mijn bezoek heeft de verpleegkundige Lyenne’s sonde even weg gehaald zo kon ze mooi op de foto, ook kon ze nu heerlijk genieten van een warm badje en heeft ze haar flesje helemaal zelf leeg gedronken. Drie dagen na de fotoreportage was het zo ver, Lyenne mocht eindelijk na 5 weken in het ziekenhuis te hebben gelegen met papa en mama mee naar haar eigen huis.

Lieve Lyenne het was ontzettend fijn om je te mogen ontmoeten, je heb twee hele lieve ouders en wat zijn ze trots op je! Charmainne en Wouter, ik wens jullie heel veel liefde en geluk toe met z’n drietjes.

Groetjes, Kim.

1. Charmainne Roos
    Charmainne Roos zegt:

Echt fantastisch wat jullie doen! Foto’s vast leggen van zo’n tijd is echt iets wat je er door heen sleept! Ontzettend bedankt earlybirds en natuurlijk Kim!!

2. wouter
    wouter zegt:

Kim en earlybirds bedankt !! we keken heel erg uit naar de dag van de fotoshoot, maar we Keken nog meer uit naar de collage en de foto’s zelf.

Het was een hele mooie dag en de foto’s zijn super mooi geworden !!
    Super !