Lotte prematuur geboren met 34 weken, Bernhoven Uden, placenta previa, keizersnede, gebroken vliezen, spoedkeizersnede

Lotte

Van de fotograaf:

Op 6 augustus mocht ik langs bij kleine Lotte in het Bernhoven ziekenhuis te Uden. Lotte is met 34 weken geboren en was inmiddels 1 week oud. En wat een schatje is het! Ze groeit goed, heeft al aardig wat haartjes en ook haar nageltjes zijn inmiddels al geknipt. Moeder Mirjam vertelde dat de placenta voor de uitgang lag (placenta previa), waardoor een normale bevalling niet mogelijk was. Daarom is er gekozen voor een geplande keizersnede.

Lotte wilde daarop niet wachten en besloot zich al eerder aan te kondigen. Vrijdagochtend braken de vliezen en zondagmorgen 30 juli is Lotte met een spoedkeizersnede ter wereld gekomen. Na acute loslating van de placenta moest er direct gehandeld worden en is de keizersnede ook onder algehele narcose uitgevoerd.

Wat zijn de ouders trots op de kleine Lotte en wat doet ze het goed. Ook drinkt ze al haar flesje zelf leeg.

Lieve Lotte ik wens je alle goeds en veel geluk in deze wereld.

———————

Van de ouders:

Met Lotte gaat het super goed. Ze is sinds gister van 8 voedingen naar 7 voedingen gegaan. Ook hebben wij sinds gister een kamer gekregen op de couveuse afdeling en heeft ze voor het eerst bij ons op de kamer geslapen !!!! Dat ging super goed. Vandaag hebben we gehoord dat ze minimale intake heeft, als het zo doorgaat ze snel naar huis mag. Hopen dat het zo goed blijft gaan.