Liz en Saar

Een aantal weken geleden mocht ik een kijkje nemen bij de super schattige tweeling Liz en Saar. Met een kleine 28 weken braken, tot grote schrik, de vliezen van mama en kwamen Liz en Saar al ter wereld. Een enorme schok en zorg voor de ouders! Wat gaat er wel niet allemaal door je hoofd wanneer je voor je gevoel net over de helft van je zwangerschap bent.

Gelukkig waren het twee vechtertjes en hebben ze, naar omstandigheden, weinig tegenslagen gehad. Wel had Liz wat problemen met de ademhaling, maar ook dit is allemaal goed gekomen.
Na zoveel weken ziekenhuis bezoek, mogen ze bijna naar huis. Wanneer Saar weer helemaal de energie heeft om zelf haar flesje leeg te drinken, mogen ze eindelijk naar huis.
Papa en mama vonden het erg leuk om deze heftige en slopende tijd af te sluitend met een mooie shoot van Earlybirds. Geweldig dat de stichting hen dit kan bieden.

Evi en Ted ik hoop dat jullie na al deze zorgen en chaos snel naar huis mogen en dat jullie leven met z’n vieren nu echt kan beginnen. Ik wens jullie heel veel geluk, plezier, liefde en gezondheid toe.

Liefs, Malou