Jake prematuur 32 weken WKZ Meander

Jake

Jake prematuur 32 weken WKZ Meander

Jake ligt nog heerlijk te slapen als ik samen met zijn ouders zijn kamertje binnenkom, wat een heerlijk, lief en klein mannetje weer. Het is baddag vandaag, en daar geniet Jake wel van, met grote ogen kijkt hij in het rond. Na het drinken nog heerlijk buidelen bij papa.

Groei maar goed Jake, goed oefenen met drinken dan mag je vast snel naar huis!

Liefs Nancy

********

De ouders:

Donderdagochtend 21 juli sta ik op met wat pijn in mijn buik. Ik lach en zeg nog voor de gein tegen Johan voordat ik ga werken: “misschien zijn het wel weeën”! Ik ben precies 32 weken zwanger vandaag. Op het werk lijkt de pijn om de 5 minuten te komen en bel ik na aandringen van mijn collega toch de verloskundige.

Daar aangekomen blijk ik een centimeter ontsluiting te hebben, we gaan naar het WKZ voor weeënremmers. Daar ga ik dwars doorheen en een paar uur later is daar onze zoon! Wat zijn wij trots op ons kleine dappere mannetje!! De eerste nacht heet hij nog even Jongetje Both. Want het ging zo snel dat we nog geen jongensnaam hadden 😉 Na een week op de IC in het WKZ mag Jake mee naar Meander Amersfoort waar hij het ook weer goed doet voor zo’n klein mannetje! En dat is mede dankzij de liefdevolle geweldige zorg van de verpleging!

We zijn stapelgek op onze kleine man en kunnen niet wachten om hem hopelijk over een paar weken mee naar huis te nemen! Tot die tijd kunnen wij hem vooral veel knuffelen waar we alle drie intens van genieten!

1. Wijmie
    Wijmie zegt:

Super mooie foto’s en ook wij zijn trots op onze kleinzoon Jake? dat hij zo super sterk en dapper is. Maar ook trots op Johan en Daphne die hem zoveel liefde geven. ?
    Wij kijken uit naar het moment wanneer we hem ook mogen knuffelen.
    Heel veel liefs van opa Rob en oma Wiijmie

2. Wendy
    Wendy zegt:

Daphne en johan gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon.
    Wat een knapperd kindje
    Wijmie en Rob ook gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleinzoon

Gr wendy van camping zonneweelde

3. HENNIE KORLAAR