Fenna prematuur geboren met 31 weken en 3 dagen, LUMC, Alrijne, couveuse

Fenna

Fenna prematuur geboren met 31 weken en 3 dagen, LUMC, Alrijne, couveuse
Mijn eerste shoot nu ik officieel voor de stichting mag fotograferen. Fenna, geboren met 31 weken en 3 dagen op donderdag 13 juli 2017.

Na een onverwachte keizersnede in het LUMC kwam Fenna op de wereld. Al snel liet ze zien dat ze heel sterk is en mocht ze naar het Alrijne Ziekenhuis om daar op de couveuse afdeling verder aan te sterken.

Een week na de geboorte kwam ik langs om haar op de foto te zetten. Ze werd eerst lekker gewassen en daarna gewogen. Net geen 1600 gram woog Fenna op 20 juli 2017. Papa tilt haar voor het eerst uit de couveuse en ik zie dat dit hem wat doet. Zijn kleine meisje in zijn handen! Wat een mooi moment. Hierna maken we foto’s met z’n drieën en mag ze lekker buidelen bij mama op de borst. De liefde en de trots was groots aanwezig, daar ging ik ook helemaal van stralen. En alsof dat nog niet genoeg was werd ik ook nog verwend met een Rituals pakketje. Wat een ongelooflijk fijne shoot was dit zeg!

Lieve Fenna, ik wens je alle kracht toe om goed te groeien, zodat je gauw met papa en mama mee naar huis kan.
Liefs, Jacqueline

——————-

Reactie van de ouders:

‘ Wij willen Stichting Earlybirds bedanken voor dit mooie initiatief. De eerste weken na de totaal onverwachte geboorte van onze dochter gingen een beetje langs ons heen. Met deze fotoshoot hebben we een mooie herinnering aan deze periode. Ook vonden we het erg leuk om te zien dat Jacqueline zo enthousiast was. Jacqueline heel erg bedankt voor de leuke dag en de mooie foto’s!

Liefs, papa en mama van Fenna’