Zoë prematuur geboren met 30 weken en 5 dagen, Ronald McDonaldhuis, sondevoeding, vroeggeboorte

Zoë

Afgelopen dinsdag hebben wij een geweldige fotoshoot gehad met Gerda, een fotograaf van Earlybirds.

Wij zijn de trotse ouders van 2 prachtige kinderen, die allebei helaas te vroeggeboren zijn. Sam is 3,5 jaar geleden met 28+2 geboren. We kwamen toen te laat achter het bestaan van de stichting. Ruim 2 weken geleden is onze dochter Zoë geboren met 30+5 en tijdens ons verblijf in het Ronald McDonald huis zagen we het magazine liggen van Earlybirds. We hebben gelijk gemaild en kregen al vrij snel een reactie terug. Gerda wilde ons wel fotograferen. Vanmiddag hebben we de eerste foto’s gezien; wat een prachtig resultaat.

Gerda heeft de interactie tussen Zoë en ons heel ontroerend weten vast te leggen. En grote broer Sam staat er ook geweldig op. Wat zijn we blij met deze kostbare foto’s! Geweldig dat Gerda en de andere fotografen van Earlybirds hun tijd en energie stoppen in deze shoots.

Wij zijn er ontzettend blij mee! Bedankt.
Hartelijke groet,
Norbert, Joanne, Sam en Zoë

————————

Ik mocht een prinses ontmoeten…. Papa was de grote dappere koning en je mama een prachtige koningin, en je grote broer…. de stoere prins die je gaat beschermen, hij sloeg zijn handje al beschermend om die van jou heen. Je ogen…. ze straalden als de sterren in de nacht met een warmte als van de zon. En oh je aanwezigheid maakt de wereld een stuk mooier.

Lieve Zoë je naam betekend Leven, en dat mag je en wens ik je van harte toe kleine dappere prachtige prinses. Dank jullie wel lief gezin dat ik een kijkje met mijn camera in jullie gezin mocht hebben.
Warme groet,
Gerda