Yara prematuur geboren met 36 weken en 3 dagen, MCL Leeuwarden, flesvoeding, vroeggeboorte

Yara

Na een goede zwangerschap belanden we met 36.3 weken toch in een rollercoaster!

Met 36.1 weken beginnen de (voor)weeën maar deze zetten niet door! De volgende dag zien ze bij controle in het ziekenhuis dat ons meisje het moeilijk heeft bij de weeën, en word besloten de bevalling in te leiden. Zodat ze nog de kracht heeft voor een natuurlijke bevalling! Als Yara geboren is zit ze helemaal onder de puntbloedingen, de artsen gaan gelijk onderzoeken waar dit vandaag komt! Een half uur later is duidelijk dat ze veel te weinig bloedplaatjes heeft! De volgende dag en na vele onderzoeken komen ze er achter dat ze het cmv-virus heeft! Een spannende tijd breek aan! Maar wat ben jij een bikkel en al snel knap je op!

Op de dag dat sjoukje bij ons foto’s komt maken van deze bijzondere periode, horen we dat je na 3.5 week met ons mee naar huis mag! Wat zijn we blij! Sjoukje bedankt voor de prachtige foto’s een heel waardevol aandenken!

Groetjes Deborah en Cor

————————-

Van de fotograaf:

Mijn allereerste shoot voor Stichting Earlybirds ben ik naar MCL in Leeuwarden geweest. Daar ontmoette ik Yara samen met haar ouders. Yara mocht die dag mee naar huis na een spannende periode in het ziekenhuis. Ik ben ontzettend blij dat ik nog een waardevolle aandenken voor dit mooie gezin mocht maken.

Lieve Yara heel veel geluk samen met je liefdevolle ouders.
Lieve groet, Sjoukje