VROUW

Na twee dagen verloor Marjolein (29) haar zoontje:
‘EN DAAROM FOTOGRAFEER IK NU ANDERE TE VROEG GEBOREN BABY’S’

Vijf jaar geleden kreeg Marjolein Witteveen (29) een kindje dat veel te vroeg ter wereld kwam. Ruben werd geboren met 26 weken en 5 dagen. Twee dagen na zijn geboorte overleed hij. Inmiddels heeft Marjolein de stichting Earlybirds opgericht en bezoekt ze met haar camera andere premature baby’s om mooie foto’s te maken van piepkleine kindjes en hun ouders. Voor een tastbare en blijvende herinnering.

Lees hier het hele artikel op vrouw.nl

vrouw2

1 antwoord
  1. Irma
    Irma zegt:

Ik had nog nooit van earlybirds gehoord. Tot mijn dochter een prematuur en dysmatuur kindje kreeg. Nu bekijk ik jullie website en lees ik jouw verhaal. Mooi om te lezen dat uit een intens verdrietige ervaring zo iets moois is ontstaan. Wij zijn dankbaar voor iedere mooie foto die van Myron is gemaakt. Ga door met het goede werk! Jullie maken veel mensen blij.