Vieve

24 december 2022 5:00 werd ik wakker voor een toiletbezoek met de ontdekking dat ik bloeden, met angst de verloskundige gebeld die langskwam om te kijken wat er aan de hand was. Met de baby was alles goed maar ikzelf kreeg ineens buikpijn, toch maar even mijn baarmoedermond checken en ja hoor ik had al 9 cm ontsluiting. Met de ambulance naar het ziekenhuis en om 7:09 werd onze Vieve geboren. Na de bevalling is ze met spoed overgebracht naar de NICU Nijmegen aangezien ik nog maar 28 weken zwanger was. Vanaf dit moment begon onze rollercoaster en zijn we van ziekenhuis naar ziekenhuis gegaan, na deze moeilijke tijd werd ze beetje bij beetje sterker. Eenmaal 5 weken oud hoorde wij van stichting Early Birds en wilden graag deze moeilijke maar mooie herinneringen vast laten leggen. Wat zijn wij blij dat stichting early bird dit voor ons heeft gedaan om van een heftige tijd een mooie herinnering te maken.

Wij hebben nog wat weken ziekenhuis voor de boeg maar kijken met volle vertrouwen naar de toekomst met onze lieve Vieve. Ons geluk kan nu al niet op!