Tygo & Hanna

Tygo en Hanna“Op 27 september mocht ik naar het Beatrix ziekenhuis in Gorinchem. Daar mocht ik Tygo en Hanna fotograferen, een tweeling die op die dag precies één maand oud waren. Ik was daar nog maar net op tijd, want het ging inmiddels zo goed met Tygo en Hanna dat de verwachting was dat zij al heel snel naar huis toe zouden mogen. Tygo en Hanna werden met 32 weken geboren. Gelukkig was dit in het ziekenhuis in de woonplaats van ouders en niet in één van de andere ziekenhuizen waar moeder al had gelegen. Ouders waren als een goed geolied team en gingen Tygo en Hanna direct verzorgen. Als fotograaf moest ik moeite doen om hen bij te kunnen houden. Na het verschonen van Tygo en het badje van Hanna, gingen we naar de kamer van ouders. Ouders hadden een eigen kamer in het ziekenhuis om de verzorging volledig op zich te nemen tijdens de laatste momenten voordat kleine broer en zus mee naar huis mochten. In de kamer was het heerlijk rustig en kon alles wat meer op het gemak. Na de voeding kon ik nog wat foto’s maken van broer en zus samen en tot slot ook nog even van het hele gezin.
Lieve Hans en Alina, ik wens jullie heel veel geluk toe met jullie prachtige gezinnetje!”

p.s. Inmiddels heb ik vernomen dat Tygo en Hanna sinds 29-09 fijn bij ouders thuis zijn!

***********************
De ouders:

‘Zaterdagochtend 27 september kwam EarlyBirds-fotograaf Sander Peters ons opzoeken in het ziekenhuis in Gorinchem. Sander heeft uitgebreid de tijd genomen om mooie foto’s te maken tijdens het verzorgen en de fles geven. Daarna konden we op een rustige kamer de kinderen samen op de foto zetten en met ons als ouders erbij. We vonden dat heel leuk en de foto’s zijn super geworden! We zijn er hartstikke blij mee! Zeker na al die tijd dat mama in het ziekenhuis heeft gelegen door complicaties met de zwangerschap en na de weken dat onze kinderen er hebben gelegen. Voor ons een hele mooie afsluiter na een intensieve en spannende tijd. Wij willen EarlyBirds en met name fotograaf Sander Peters hier hartelijk voor danken. We gaan zeker een donatie doen voor EarlyBirds! Dan kunnen ze andere ouders weer gelukkig maken met een mooie fotoreportage!’