Tommy & Bobby

Van de fotograaf:

Een tweeling in Goes, of ik die wilde vastleggen namens Stichting Earlybirds. Ja absoluut! Ik ontmoette Tommy & Bobby (hoe leuk die namen!) en hun ouders in Goes. Als een heel avontuur achter de rug met diverse ziekenhuizen maar nu lekker dicht bij huis voor de laatste loodjes. We hadden een fijne reportage met de verzorging, drinken en knuffelen. Voor de ene een beetje oefenen met de fles, de ander al lekker aan het drinken. Beide op hun eigen tempo stapjes aan het nemen.

Vorige week was ik in het ziekenhuis voor twee andere Earlybird reportages en toen kon ik de jongens nog even bewonderen, wat groeien ze snel. Even later kwam ook mama de afdeling op en vertelde ze mij dat ze eind die week naar huis mochten, wat een heerlijk nieuws.

Heel veel geluk lieverds met elkaar <3

Van de ouders:

Na een vrij heftige zwangerschap met wekelijkse controles in het ziekenhuis en spoedkeizersnede waarbij de jongens met 31 +1 zijn gehaald hebben we ondertussen al heel wat achter de rug. Nadat Bobby & Tommy enkele weken in Rotterdam op de IC en High care hebben gelegen worden ze overgeplaatst naar Goes. Een stapje dichter bij huis en nu zo’n 9 weken later mogen ze eindelijk mee naar huis.

Wat zijn we ontzettend dankbaar voor de fijne en goede zorgen in zowel Rotterdam en Goes, de fijne artsen en verpleegkundige die niet alleen keken naar hoe het ging met de jongens maar ook hoe het met ons ging. Het Ronald Mcdonald huis waar we konden verblijven, zodat we in de buurt konden zijn bij onze kindjes. Pas wanneer je hier gebruik van moet maken, weet je als geen ander hoe belangrijk een plek zoals het Ronald Mcdonald huis is. En Gwendolyn die de prachtige foto’s van ons heeft gemaakt via Stichting Earlybirds, dankjewel. Hier zijn we enorm blij mee.

Wij gaan nu heerlijk thuis genieten van onze knappe jongens.

1. Yvonne
    Yvonne zegt:

Wat fijn dat jullie inmiddels thuis zijn! Heel veel geluk , gezongeid en liefde met elkaar!!

Ps: Gwendolyn wat leuk dat je ook nog even verteld hoe het met de andere kleintjes gaat … 😉

2. Yvonne
    Yvonne zegt:

Wat fijn dat jullie inmiddels thuis zijn! Heel veel geluk , gezonheid en liefde met elkaar!!