Gijs

Door de vroeggeboorte van onze zoon Gijs die bij 31 weken en 6 dagen is geboren in het Radboudumc in Nijmegen hebben wij geen zwangerschapsfotoshoot kunnen doen. Gijs had bij zijn geboorte een goede start en een ruim gewicht voor zijn termijn. Helaas kwam er een infectie op de loer, waardoor Gijs vier dagen op de NICU heeft gelegen en nog twee dagen op de High care. Na zes dagen mochten we vanuit het Radboudumc dichter naar huis, naar Bernhoven ziekenhuis in Uden. Daar werden wij gewezen op het bestaan van de stichting Earlybirds. Waar wij ons natuurlijk voor hebben aangemeld.

Deze fotoreportage laat de dagelijkse routine en de echte realiteit in het ziekenhuis zien. Tijdens de fotoreportage waren wij ontspannen, even geen piepjes van de monitor, even geen onzekerheden, maar fijn met zijn drieën en daar heeft Mieke hele mooie foto’s van gemaakt.

Wat mooi is, dat je ziet dat Mieke fijn en rustig is in de omgang. Ze paste zich aan de wensen en behoeften van Gijs. Ondertussen zijn wij thuis en genieten wij van de mooie foto’s die Mieke heeft gemaakt.