Tim & Pim prematuur geboren met 31 weken, gebroken vliezen, Rijnstate, NICU

Tim & Pim

Tim & Pim prematuur geboren met 31 weken, gebroken vliezen, Rijnstate, NICU
Ouders:

Wat een schrik toen op mijn eerste verlofdag met 30 weken zwangerschap, mijn vliezen braken! Eenmaal in het ziekenhuis in Ede bleek dat we naar een academisch ziekenhuis moesten voor het geval de bevalling op gang zou komen. Omdat de ziekenhuizen in de regio vol waren zijn we uiteindelijk overgebracht naar Veldhoven. Een eind van huis maar wat een fijn ziekenhuis!

Een week later, op Valentijnsdag, besloten onze jongens dat het tijd was om geboren te worden. Helaas bleek dat er toch geen plek was op de NICU en moesten we nog met spoed in de ambulance naar Maastricht. Eenmaal daar aangekomen waren Tim en Pim binnen een half uur geboren. Het mooiste Valentijns cadeau wat wij ons maar konden wensen!

Omdat de jongens het zo goed deden mochten we na 1 week over naar het ziekenhuis in Arnhem waar we deze prachtige fotorapportage hebben mogen doen via de stichting.

Inmiddels zijn we na 3 weken Arnhem nu in het ziekenhuis in Ede, dit is na onze lange reis het laatste punt voordat we eindelijk met zijn viertjes als gezin naar huis kunnen.

We zijn iedereen heel dankbaar voor alle goede zorgen voor zowel ons als voor de liefdevolle verzorging voor onze kinderen! Al het verplegend personeel in de verschillende ziekenhuizen en de stichting voor de prachtige foto’s!

—————

Fotograaf:

Begin maart was ik in Rijnstate voor de reportage van Pim en Tim. Wat een prachtige mannetjes, de ouders straalde helemaal! Gelukkig zijn ze nu al wat dichter bij huis en hopelijk binnenkort ook thuis met z’n viertjes. Heel veel geluk, liefde en gezondheid voor jullie gezin!
Liefs, Rianne