Marith & Thirza prematuur geboren met 27 weken, drieling, gebroken vliezen, longrijping, weeenremmers, Isala Zwolle

Marith & Thirza

Tweede kerstdag 2016 zouden we naar het kerstdiner bij onze ouders en voor we in de auto zaten braken de vliezen. Snel met de ambulance naar Isala. Vrijwel direct de longrijping toegediend gekregen want met een drieling kan het snel gaan.

In de ochtend begon het allemaal veel pijn te doen en uiteindelijk was het al te laat voor weeënremmers.  Om 13:45 werden we de trotse ouders van Thirza, Norah en Marith. Geboren met 27 weken. Veel te vroeg, maar oh zo dapper en sterk! Wat waren en zijn we trots! Helaas werd onze Norah na 2 weken getroffen door een zeer agressieve bacteriële infectie. Ze werd nog overgebracht naar Groningen voor een eventuele operatie, alleen was het hier al te laat voor. Het mocht helaas niet zo zijn.

Teruggekomen in Zwolle zagen we Thirza en Marith opgroeien tot 2 prachtige meiden. Wel hebben we nog een lange weg te gaan en hebben daarom Earlybirds gevraagd voor een fotoshoot. In een heerlijk ontspannen sfeer zijn er prachtige foto’s gemaakt, en zijn we dan ook superblij met het eindresultaat! Hiervoor onze grote dank!

Met vriendelijke groet,
Wouter en Geralda Habing