Thijs & Roan

Van de ouders:

Zwanger van een tweeling, hoe gaat de zwangerschap verlopen… Dat was één de dingen die meteen door ons heen gingen. De zwangerschap verliep heel goed zonder complicaties en mama was dan ook nog niet klaar met het zwanger zijn. Daar dachten de jongens anders over en met precies 32 weken kondigden ze aan en werden wij op 28-1 papa en mama van Thijs en Roan. Beide deden ze het zo goed dat we binnen 2 weken weer terug in Nij smellinghe waren. Toen Anneke langskwam waren ze alweer bijna 4 weken oud.

Van de fotograaf:

Vandaag mag ik weer eens naar een tweeling! Op donderdag 23 Februari maak ik kennis met Thijs en Roan en hun ouders. Na een zorgeloze zwangerschap kwamen de jongens toch wat sneller dan verwacht. Snel werden ze verplaatst naar het umcg in Groningen, waar ze even in de couveuse  hebben gelegen. Daarna een tijdje in het Martiniziekenhuis, waarna ze verhuisd zijn naar Nij Smellinghe in Drachten. Nu liggen ze allebei in een bedje. Ze liggen nog aan de monitor, omdat ze nog regelmatig dipjes laten zien. Gelukkig gaat het inmiddels al een stuk beter.

Toen ik kwam fotograferen had Roan een goede dag en kon even lekker in bad. Hij zat er zichtbaar van te genieten en ontspande zich helemaal. Thijs had de dag ervoor een goede dag, maar had juist vandaag nogal wat dipjes. Hij sliep veel en is daarom ook lekker in zijn bedje blijven liggen.

Hopelijk mogen jullie snel met papa en mama mee naar huis!

Warme groet,
Anneke van Vleeren