Nour

Met precies 34 weken, net toen ik wilde gaan slapen, braken mijn vliezen. Ik wist op dat moment meteen dat onze Nour geboren zou worden. Het leek haast een herhaling van de geboorte van haar grote broer Benjamin die met 33+5 geboren werd. Eenmaal in het ziekenhuis aangekomen bleef het de hele nacht bij harde buiken. In de ochtend zetten de weeën door en uiteindelijk mochten we Nour aan het begin van de avond in onze armen sluiten! Ze had gelukkig een goede start gemaakt. Aanvankelijk had ze nog wel ondersteuning nodig van de cpap. Dat kon gelukkig vrij snel gestopt worden. In de dagen erna ging het steeds beter. Op het moment van schrijven wordt de couveuse afgebouwd en moet ze nog leren te drinken. Daarna hopen we naar huis te gaan!
Wij willen de stichting Earlybirds en alle aangesloten vrijwilligers bedanken voor dit soort initiatieven. En natuurlijk ook een hele speciale dank aan Matty voor de prachtige foto’s!