Tess & Yara prematuur geboren met 31 weken en 4 dagen, Bethesda ziekenhuis, tweeling, TTS

Tess & Yara

Afgelopen 22-6-2017 is Birgit bij ons in het Bethesda ziekenhuis in Hoogeveen geweest om een fotoshoot te maken van onze 2 dochters. Omdat zij prematuur geboren zijn met 31 weken en 4 dagen. Dat zij zolang in het ziekenhuis moesten liggen kwam niet alleen omdat zij prematuur waren, maar hebben ook het Tweeling transfusie syndroom gehad.

Birgit stond op ons te wachten bij de lift en stelde zich voor. Onderweg naar de afdeling kregen we al een goede eerste indruk. Op de afdeling werd ons gevraagd gewoon lekker onze gang te gaan zoals we altijd deden. Birgit maakte dan foto’s tussendoor. Dit omdat poseren voor de meiden niet kan, en omdat ”actie” foto’s gewoon veel meer spreken. Tijdens de verzorging deden wij de meiden in een badje en Birgit kon waarschijnlijk niet het goede beeld krijgen. Dit hinderde niemand want ze pakte een krukje en ging aan de andere kant staan zodat wij geen ruimte hoefde te maken. Geheel ontspannen konden wij ons ding doen en Birgit ook. Ondertussen waren we met elkaar aan het praten tijdens de shoot en alles verliep lekker spontaan. Nog even voor dat de dames naar bed gingen een geposeerde foto omdat we de meiden toch al vast hadden en naast elkaar stonden.

We kregen een lief knuffeltje voor de dames en een informatieboekje over Earlybirds. En een formulier om aan te geven of er foto’s gebruikt mochten werden voor welk doeleinde.

Nog geen 2 dagen heeft het geduurd toen wij een sneakpreview kregen van een collage met een aantal foto’s. Verschrikkelijke mooie beelden die de zware periode als sneeuw voor de zon doen verdwijnen. Alles verliep zeer ontspannen en kan Earlybirds maar in het bijzonder Birgit aanraden.

Wij willen via deze weg Earlybirds en Birgit verschrikkelijk bedanken voor deze geweldige ervaring,

We zullen jullie niet vergeten,
Groetjes Stefan & Aleida
Knuffels van Tess & Yara