Tess

Tess heeft ons erg laten schrikken. Ze is middels een keizersnede geboren en met 33,4 weken was ze 7 weken te vroeg op de wereld gekomen. Tess heeft twee lieve zussen en omdat zij wel gewoon met 40 weken zijn geboren en op de ‘normale’ manier was het echt een schok voor ons.

Daar was ze dan, op 23 oktober kwam Tess op de wereld. We waren, en zijn nog steeds, zo trots op haar. Ze is ongelooflijk sterk. ze begon meteen met huilen toen ze uit mijn buik kwam en ze heeft helemaal geen hulp nodig gehad om op te starten. Ze mocht even bij mij liggen en daarna is ze met papa en de kinderarts naar de couveuse afdeling gegaan. Ik mocht na de keizersnede 6 dagen in het ziekenhuis verblijven.

Op 29 oktober ben ik naar huis gegaan. mijn andere dochters mistten mij ontzettend en ik hun natuurlijk ook. Het was dus fijn om naar huis te gaan maar het was ook ongelooflijk moeilijk om Tess in het ziekenhuis achter te moeten laten. De zware tijd begon toen eigenlijk pas. Twee keer op een dag gingen we naar haar toe. Twee keer per dag moesten we afscheid nemen van ons kleine meisje. De tijd van onzekerheid over hoe het gaat met je kleine meisje en de gebroken nachten omdat ik me zorgen maakten over haar waren niet gemakkelijk. In het ziekenhuis ging ik elke nacht bij haar langs, maar als je thuis bent kan dat niet en dat was heel moeilijk.

Een paar dagen na de geboorte van Tess kreeg ze een Earlybird aangeboden. We vonden het een heel schattig knuffeltje. Bij het knuffeltje zat een uitnodiging voor de fotoshoot. Mijn vriend en ik hebben getwijfeld of we ons moesten aanmelden. Toen ik eenmaal op de site was en ik de prachtige foto’s zag was ik om. We hebben ons meteen aangemeld. Enkele dagen later kregen we bericht van Tineke. En de fotoshoot hebben we toen op zaterdag 8 november gepland. Heel fijn dat dat kon want wij wilden graag onze andere dochtertjes erbij hebben.

De fotoshoot was erg leuk om te doen. Op 6 november mocht Tess namelijk naar de wiegenkamer, ze was al weer een stapje verder!! De fotoshoot verliep heel fijn. We hebben met zijn vieren Tess in bad gedaan en met haar geknuffeld. ondertussen maakte Tineke de foto’s. Onze dochtertjes hebben ook een Earlybirdje gekregen van Tineke en ze zijn erg favoriet!

Wij zijn heel blij met het resultaat. De foto’s zijn echt prachtig geworden. Heel erg bedankt Tineke en stichting Earlybirds!