Susana

De ouders:

Onze dochter Susana is geboren op zaterdag 15 november. Dat hadden we van tevoren niet kunnen denken!

Vrijdag 14 november werd ik door de verloskundige met een te hoge bloeddruk en eiwitten in mijn urine doorgestuurd naar het ziekenhuis. Hier werd ons na een aantal onderzoeken verteld dat ik binnen 12 uur moest worden ingeleid, omdat ik een ernstige vorm van zwangerschapsvergiftiging bleek te hebben. De volgende middag was onze kleine meid er al; gelukkig wel via een natuurlijke bevalling.

Omdat ze 6 weken te vroeg geboren is en haar longetjes nog niet rijp waren, kwam ze terecht op de afdeling Neonatologie. Ze kreeg zuurstof toegediend en sondevoeding. Inmiddels gaat ze vooruit en drinkt al enkele flesjes melk leeg. Ook traint ze een aantal uren per dag zonder neusbrilletje (zuurstof). We hebben nog een weg te gaan en weten niet hoe lang deze weg is, maar we hopen en duimen haar deze kerst bij ons te hebben; op de datum dat ik was uitgerekend.

1. corrie van schijndel
    corrie van schijndel zegt:

Wat fijn dat het steeds beter met jullie kleine meid gaat,wens jullie een heel mooi jaar toe,en dat Susana gauw bij jullie thuis is groetjes vriendin van Ada