Esmee & Sofie prematuur 33 weken tweelingkamer ziekenhuis Hoorn

Sofie & Esmee

Esmee & Sofie prematuur 33 weken tweelingkamer ziekenhuis Hoorn

Wat leuk ik mag naar een tweeling meisje in Hoorn! Al heel lang zijn ze bezig met de verbouwing van dit ziekenhuis en op 3 juni ging ook de kraamafdeling en neonatologie over. Omdat er toen al genoeg prikkels waren hebben ze even een paar daagjes rust gehad en toen heb ik de tweeling op de foto mogen zetten in hun spiksplinter nieuwe kamer. Een heuse tweelingkamer met heerlijk veel ruimte en licht waar ook de mama de hele tijd bij ze kan zijn.

Met een tweeling is het een beetje passen en meten. Vandaag mocht Esmee in bad en Sofie had al lekker de fles gehad van mama Silvia. Toen Esmee helemaal was aangekleed en bij de mama lag had ze ook reuze honger want ze begon al te sabbelen aan haar arm.

Ze deden het ongelofelijk goed en hopen dat ze zo snel naar huis mogen waar ze lekker kunnen worden geknuffeld door hun papa en mama.

Geniet van jullie kleine meisjes.

Liefs Yvette

1 antwoord
  1. Niek en Silvia den Haak
    Niek en Silvia den Haak zegt:

Supermooie foto’s zijn het geworden. De meisjes zijn nu een weekje thuis en het gaat erg goed met ze. Heel erg bedankt voor de prachtige herinnering die jullie ons hebben gegeven op deze manier. Groetjes, Niek en Silvia den Haak