Shanelvia prematuur geboren

Shanelvia

Shanelvia prematuur geboren

Van de fotograaf:

Voor Stichting Earlybirds mocht ik 20 november naar het Tjongerschans ziekenhuis in Heerenveen. Hier verblijft Shanelvia samen met haar ouders. Shanelvia is geboren in het UMCG met een spoedkeizersnede na een zwangerschapsduur van 31 weken. Jouw uitgerekende datum is er eentje die je niet snel zal vergeten, namelijk 31 december! Voor papa Shawn en mama Elvia was het een verrassing of ze een zoon of dochter zouden krijgen. Jaren geleden hebben ze samen afgesproken dat wanneer ze ooit een dochter mochten krijgen, ze haar Shanelvia zouden noemen. En daar was jij! Vernoemd naar je papa en mama. Wat een super mooie en bijzondere start! Je mocht al snel met de ambulance naar het streekziekenhuis en papa en mama kozen voor Heerenveen. Hier verblijf je in een ruime en lichte kamer, waar jullie fijn samen kunnen zijn.

Shanelvia is een prachtig meisje en het is tijd voor de fles als ik kom. Je neemt rustig de tijd om hem leeg te drinken en daarna knuffel je nog even met papa en mama. Je ligt er heel ontspannen bij en dat levert mooie foto’s op. De trots straalt er vanaf bij papa en mama!

Lieve Shanelvia, wat doe je het goed en wat heb jij ontzettend leuke ouders! Ik hoop dat je snel mee naar huis mag, zodat jullie op een vertrouwde plek van elkaar kunnen genieten. Ik wens jullie alle liefde en geluk toe!

Lieve groet,
Valerie