Cas prematuur geboren

Cas

Cas prematuur geboren

Van de fotograaf:

Na 1,5 jaar kreeg ik weer een aanvraag voor een fotoshoot van Stichting Earlybirds, wat fijn dat de fotografen in een paar ziekenhuizen welkom zijn voor een fotoreportage. Deze keer was het voor baby Cas die in het ETZ in Tilburg verbleef.

Dit kleine mannetje is bij een zwangerschap van 29 weken geboren. Geheel onverwachts en bij het onderzoek van de placenta is ook niets naar voren gekomen dat op een reden kon wijzen. Cas lag eerst met zijn moeder in het Wilhelmina Kinderziekenhuis in Utrecht. Een spannende tijd want hij heeft daar ook nog een infectie gehad. Wat een grote stap is het dan dat ze naar Het ETZ in Tilburg mochten. Voor de ouders zo fijn omdat ze dan dichter bij huis waren.

Bij binnenkomst lag Cas in de couveuse diep te slapen, en eigenlijk is hij ook niet wakker geweest tijdens de fotoshoot. Hij had ervoor ook een drukke dag gehad dus hij tukte nog even goed bij. Cas werd gewogen en had weer een mijlpaal gehaald, hij woog over de 2 kilo, wat fijn! Zijn vader ging hierna met hem buidelen en zijn moeder kroop er gezellig even bij. Het gezin even rustig bij elkaar op het bed.

Lieve Cas sterk goed aan want je mocht eigenlijk pas in 2022 geboren worden. Papa en mama zullen jou daarbij helpen want ze zijn echt gek op je.