Nine prematuur geboren

Nine

Nine prematuur geboren

Van de fotograaf:

Zondag 21 november was het voor mij weer tijd om naar het MMC in Veldhoven te gaan. Ik heb een reportage mogen doen bij Nine. Zij is met 32 weken geboren, mama Muriël was eigenlijk 24 december uitgerekend. Op het moment van de reportage was Nine inmiddels 35 weken. En ze doet het super goed. Sinds een aantal dagen is ze uit de couveuse en maakt ze grote sprongen. Mama Muriël en papa Willem hebben mij vol enthousiasme ontvangen en waren heel dankbaar dat ik kwam. Nine is lekker in een badje geweest, ze kreeg weer een sonde in. Ze mocht ook weer oefenen met borstvoeding drinken en heeft ze bij papa nog verder moeten drinken via haar sonde.

Dankjewel Muriël en Willem dat ik langs mocht komen.
Heel veel liefde en geluk voor jullie.

Liefs Manou

Van de ouders:

31 oktober 2021. Op deze mooie en zonnige ochtend kwam onze lieve dochter Nine na een spannende nacht, 8 weken te vroeg, ter wereld. Je beland samen in een grote rollercoaster van emoties. Geluk, liefde, trots, angst, verdriet & vooral de grote onzekerheid. Tot onze grote vreugde doet ons meisje het vanaf het begin heel erg goed en mogen wij met trots zeggen dat ze de afgelopen weken alleen maar vooruit is gegaan. Tijdens onze ontdekkingsreis in het ziekenhuis maakte wij al snel kennis met Stichting Earlybirds. Een geweldige stichting! Voorheen nooit van gehoord, maar zodra je er mee in aanmerking komt besef je pas wat voor meerwaarde de activiteiten van de stichting kunnen zijn in het proces waar je onverwachts in bent beland. Omdat Nine met 32 weken is geboren en langer dan 3 weken in het ziekenhuis moet blijven komen wij in aanmerking voor de fotoreportage. Na het aanmelden via de website werd er al snel contact met ons opgenomen om een afspraak te maken.

21 november 2021 om half 11 is Manou, onze fotograaf, bij ons in het ziekenhuis. Een hele fijne en zachte ontmoeting. We voelen ons meteen p ons gemak. Er staat een leuke ochtend op de planning want Nine mag in bed, aan de borst drinken en heerlijke buidelen bij papa en mama. Alles verliep heel ontspannen en er hing een hele fijne sfeer. Na ruim anderhalf uur lag Nine prinsheerlijk te slapen in haar bedje en ging Manou op haar vrije zondag terug huiswaarts. Wat zijn wij haar nu al dankbaar! Diezelfde dag kregen we al een mailtje met de collage en de dag erna kregen we een mailtje met alle foto’s. De foto’s zijn in een woord GEWELDIG! Een hele mooie en bijzondere herinnering aan deze spannende en onzekere tijd. We zijn Manou dan ook heel dankbaar voor het vastleggen van deze mooie
en bijzondere momenten, dankjewel!