Senn prematuur geboren met 32 weken, weeenremmers, longrijping, NICU

Senn

Senn prematuur geboren met 32 weken, weeenremmers, longrijping, NICU

Lieve Senn,

Toen we er achter kwamen dat mama zwanger van je was, waren we hier heel erg blij mee. De hele zwangerschap was behoorlijk zwaar, al liet je van het begin af aan zien dat je een vechtertje bent. Toen de weeën begonnen met 25 weken was het even heel spannend of de weeënremmers dit gingen tegen houden. Mama kreeg longrijpers om je een betere kans te geven, mocht je wel geboren worden! Gelukkig bleef je lekker in mama haar buik zitten! Zo hebben we het samen nog 7 weken vol kunnen houden.

De artsen hebben je met een 2e keer longrijpers zo goed mogelijk voorbereid op het moment dat je het grotendeels zelf zou moeten gaan doen en mama mocht naar huis. Diezelfde nacht begonnen de weeën opnieuw en voelden we dat hét moment dat je geboren zou worden niet meer ver weg was. De volgende nacht, op 8 maart om 00:29 was je daar! Wat deed je het meteen goed! Met een gewicht van 1660 gram, een klein maar sterk mannetje. Na 1 dagje op de NICU mocht je al naar de afdeling HC.

Daar heeft Mariska namens Earlybirds deze bijzondere foto’s van jou gemaakt. Senn we zijn super trots op je!!

Liefs,
Mama en Papa

1. Lisanne Ubels-Slinkman
    Lisanne Ubels-Slinkman zegt:

Ik was toch even nieuwsgierig naar de geboorte shoot van Senn. Hele mooie foto’s en fijn dat hij al lekker thuis is.