Sem premtauur geboren met 27 weken, CPAP, sondevoeding, longinfectie, urineweginfectie, beademing

Sem

Onze prachtige zoon Sem is geboren na een zwangerschap van 27 weken, hij woog 1100 gram en had daarmee een mooi gewicht voor zijn termijn.

De eerste week verliep voorspoedig, hij had de nodige problemen maar deed het niet slecht, hij werd geholpen met ademen door de cpap en kreeg voeding door de sonde. Na de 1e week begonnen de problemen, Sem kreeg een longinfectie en urineweginfectie waarvoor hij medicatie kreeg, ook moest hij aan de beademing, hij had veel adem- en hartslagdips. Ook was er nog een bloedvat open in zijn hartje waardoor hij het erg moeilijk had. Sem heeft een moeilijke periode met veel medicijnen, bloedtransfusies, en ademhulp doorgemaakt.

Na 6 weken was het moment dat we naar den Bosch overgeplaatst werden, spannend. De ambulancerit viel hem zwaar en hij moest echt een paar dagen bijkomen hiervan. Eenmaal in den Bosch durfde ik Earlybirds te mailen, hiervoor wel over gedacht maar er was nog teveel onrust rond Sem. Het was een fijne shoot, gewoon zoals Sem is en Kim is een lieve fotograaf die op n hele fijne manier aanwezig is tijdens de shoot. En het resultaat is prachtig, ontroerende foto’s van ons mannetje. Tot een week geleden heeft Sem ademondersteuning gehad. Inmiddels zijn we 13 weken in het ziekenhuis. Sem groeit goed, maar heeft nog de nodige problemen. We hopen ergens in het nieuwe jaar met onze dappere Sem thuis te gaan genieten.

Kim ontzettend bedankt.