Sam en Max

Max%20en%20Sam

Deze mooie lieve mannetjes Sam en Max zijn, toch nog onverwachts,  geboren met 35 weken via de keizersnede.
Het was nog even spannend  of er wel op tijd een ok vrij was maar toen ze eenmaal geboren waren deden de mannetjes het best goed.
Mooi om te horen dat ze eigenlijk niet zonder elkaar kunnen en erg onrustig waren toen ze niet in elkaars nabijheid waren.  Daarom had de verpleging besloten om ze weer lekker bij elkaar in een bedje te doen en…. het werkte.
Ze kruipen lekker dicht tegen elkaar aan en soms houden ze elkaar vast zoals hier op de foto.  De twee kleintjes moeten nog even leren om zelf te drinken maar doen goed hun best. Het mooiste moment  van die middag was de trotse en blije blikken van en naar elkaar toen de tweeling allebei aan mama’s borst zelf dronk.  Ik hoop dat jullie snel mee naar huis mogen naar jullie grote broer en zus!

Mama van Sam & Max:
Ook al was het al weken onrustig in mijn buik, de bevalling van onze jongens diende zich toch nog onverwachts aan. Met 35 weken s nachta wakker worden met iets dat op weeen lijkt. Een uurtje later rustig naar het ziekenhuis om te laten controleren hoe het er voor staat en twee uur later je kleintjes in je armen hebben. Dat ging snel. De jongens deden het gelukkig goed. Ze ademden zelf goed en mochten in het warmtebedje. Op het moment van de fotoshoot zijn ze 1,5 week oud. Ze begonnen net met zelfstandig drinken. Paula zorgde voor een heel ontspannen sfeer. We vergaten snel dat ze er bij stond om fotos te maken. Het resultaat is heel mooi! Erg fijn dat we zo even stil hebben kunnen staan bij het moment dat onze jongens er echt zijn. Helemaal omdat we thuis ook nog twee kleintjes hebben van twee en vier. Door de drukte leef je vooral en sta je minder stil bij deze waardevolle momenten. En het is prachtig dat Paula heeft weten vast te leggen dat de jongens samen bij mij dronken! Heel waardevol. Dank je wel!

Groetjes,
Paula Bouman