Saar

Woensdag 17 december mocht ik naar het Diakonessenhuis in Utrecht om Saar te fotograferen. Saar is geboren na 29 weken en 5 dagen samen met haar zusje Julia. Julia is overleden toen zij 10 dagen oud was. Ouders hebben een spannende en moeilijke tijd doorgemaakt. Met Saar gaat het nu gelukkig goed. De dag voor mijn komst had zij haar eerste flesjes leeg gedronken en groeit ze erg goed. De verwachting is dat Saar nog voor de kerst lekker naar huis toe mag om samen bij papa, mama en grote zus en broer te zijn. De reportage was even wat improviseren, omdat Saar onverwachts naar de oogarts toe moest en daarvoor gedruppeld moest worden. Saar liet dit echter rustig over zich heen komen en sliep lekker verder. Ook toen haar grote zus en broer erbij kwamen, bleef zij rustig slapen.

Jasper en Saskia, ik wens jullie heel veel geluk en liefde toe met jullie mooie gezin.

Groetjes, Sander Peters.

1 antwoord
  1. marieke
    marieke zegt:

altijd kippevel als ik hoor dat het een tweeling is en er 1 is overleden…zelf moeder van een meisjestweeling. saar en de andere kinderen zullen iig een beschermengel hebben voor altijd!