Saar prematuur geboren met 33 weken, sonde, badderen, flesvoeding

Saar

Saar prematuur geboren met 33 weken, sonde, badderen, flesvoeding

Op de valreep van 2018 ging ik in Ede op bezoek bij Saar. Een kleine dame met een dikke bos donker haar. Saar is spontaan geboren met 33 weken na een razendsnelle bevalling. Eigenlijk zou ik een week eerder al langskomen voor de reportage maar omdat Saar toen koorts kreeg moesten we dit even uitstellen.

Tijdens het verschonen en wegen was Saar heerlijk ontspannen, maar bij het badderen in de tummy tub werd er flink geprotesteerd. Gelukkig was het daarna snel weer goed. Ze deed flink haar best om de fles leeg te drinken. Dat lukte nog niet helemaal, dus het laatste beetje kreeg ze via de sonde.

Oud en nieuw hebben papa en mama nog bij Saar in het ziekenhuis gevierd, maar sinds deze week is zij lekker thuis. Ik wens jullie veel liefde en geluk met elkaar!
Liefs Laura

1 antwoord
  1. Francesco Serreli
    Francesco Serreli zegt:

Lieve Laura @ Stichting Earlybirds,
    Nogmaals super bedankt voor de mooie shoot van onze lieve kleine Saar! Heel bijzonder dat jullie dit doen en voor ons een heel mooi aandenken!! ❤️
    Liefs papa van Saar