Saar prematuur 34 weken vliezen gebroken keizersnede

Saar

Saar prematuur 34 weken vliezen gebroken keizersnede

Plots werd daar met 34 weken onze dochter Saar geboren. We hadden haar nog lang niet verwacht, maar waren allebei direct verliefd op haar. In plaats van thuis in een kraambed kwamen we in het medische traject terecht met allerlei ondersteuning die Saar hard nodig had. Maar wat doet ze het knap en wordt ze nu beetje bij beetje steeds zelfstandiger.

Erg mooi dat er een stichting als Earlybirds bestaat. Dankzij jullie was het voor ons mogelijk om even uit de rollercoaster te stappen en een ochtend intens te genieten van het samenzijn als gezin. Even geen zorgen, maar met veel liefde genieten van de verzorgingsmomenten van Saar.

Janine, de fotografe, heeft op een bijzonder prettige manier voor ons een blijvende herinnering gemaakt aan deze eerste weken in het ziekenhuis. Bedankt!

********

De fotograaf:

Op zondag 24 juli mocht ik voor Earlybirds op pad naar het St Anna ziekenhuis te Geldrop. In de hal trof ik de liefdevolle ouders Kim en Tim en samen zijn we naar Saar gelopen. Daar lag een lief klein meisje in haar wiegje heerlijk te slapen.

De ouders vertelden dat het een heftige week was. Nadat ze een goede zwangerschap hadden braken de vliezen spontaan precies met 34 weken omdat het net na middernacht was. De verpleging had net voor de bevalling het boek van Earlybirds laten zien om een indruk te geven hoe een kindje van 34 weken er ongeveer uit zag en 2 uur later werd Saar geboren.

Vandaag mag Saar lekker in badje en wat doen papa en mama dat toch liefdevol. Saar geniet zichtbaar van de stemmen van papa en mama en van het warme badje. Na het badje mocht Saar nog proberen te drinken aan de borst, mama had net zitten vertellen dat dat toch nog wel erg moeilijk is. Maar Saar wilde even laten zien dat ze ook aan de borst heel goed kon drinken vandaag, wat waren papa en mama trots! Maar van al dat drinken word je toch wel erg moe. Lekker bij papa buidelen.

Lieve Saar, probeer maar lekker veel te drinken dan word je een hele sterke meid en mag je lekker met je lieve papa en mama snel mee naar huis!

Liefs,
Janine Riddy