Rosalie

Op 23 april kreeg ik een berichtje van de planner met de vraag of ik niet 1 reportage die middag wilde maken, maar 2. Er was namelijk een kindje wat misschien snel naar huis zou mogen en de reportage stond pas voor later in die week gepland. Om nog wel een reportage te kunnen maken zou het fijn zijn omdat ze snel mogelijk te doen. Ik zou die dag toch al naar het Rijnstate ziekenhuis gaan om een reportage voor stichting Earlybirds te maken dus lang hoefde ik daar niet over na te denken.

Het kindje dat waarschijnlijk snel naar huis mocht was Rosalie. Een prachtig vrolijk en vooral sterk meisje wat met 31 weken en 4 dagen geboren is. De bevalling duurde wel 3 dagen. Dat is inmiddels al langer dan een maand geleden en gelukkig doet Rosalie het erg goed. Ik heb nog nooit een kindje zo veel zien gapen als Rosalie. Dat was echt heel erg schattig! Ze kon zich heerlijk uitgebreid uitrekken en vervolgens weer lekker verder slapen. Ook hebben we haar lachend op de foto kunnen zetten.

Wat een heerlijk meisje en ontzettend lieve en trotse ouders! Heel veel geluk samen!