Robin

Robin prematuur geboren na 24 weken en 4 dagen

Op 5 september mocht ik op pad voor de reportage van de kleine Robin. Deze kleine meid besloot na een zwangerschap van 24 weken en 4 dagen dat het wel klaar was in de buik van mama. Ze wilde papa toch ook graag leren kennen. Na een fijne, maar te korte zwangerschap besloot Robin op 23 juli dus ook zelf om zo vroeg geboren te worden. Misschien is dat dan ook wel de reden dat ze het nu – naar omstandigheden – zo goed doet.
Tijdens de reportage merkten papa en mama zelfs op dat ze al een beetje ‘spekjes’ krijgt op haar armpjes en beentjes 🙂 . Nadat ze Robin samen verzorgd hadden mocht er gebuideld worden. Omdat ze nog zo klein is besloten we dat het het beste was om Robin bij één van beide ouders te laten buidelen en niet tussendoor te wisselen. De liefde van papa en mama voor Robin is duidelijk zichtbaar, meisje wat ben jij welkom en geliefd!
Lieve kleine, dappere Robin, word maar snel sterker en groter, zodat je gezond met je lieve ouders mee naar huis mag over een tijdje! Ik wens jullie heel veel liefde, geluk en gezondheid!
Liefs, Sanne
1 antwoord
  1. Patrick en Monica
    Patrick en Monica zegt:

Bedankt Sanne dat je onze kleine meid zo mooi hebt vastgelegd. We zijn ontzettend blij met deze foto’s en trots op onze kleine meid die het zo ontzettend goed doet.
    Ik kende earlybirds vantevoren niet, maar wat een fijn werk dat jullie doen. Ze kunnen we tijdens deze moeilijke periode ook even gewoon genieten van deze speciale momenten.