Roan

Roancollage klein
Eindelijk mocht ik weer een lief, klein Earlybirdje fotograferen! Dit keer was het de kleine Roan. Met 35 weken en 1800 gram was hij ontzettend klein en dat was al snel te zien aan alle schattige rimpeltjes die over zijn lichaam lopen. Gelukkig doet hij het goed! Ook al wil het drinken aan de fles nog niet helemaal, je ziet dat hij ontzettend zijn best doet. Het was een erg gezellig uurtje met dit knusse gezien. Ze hebben al 2 mooie meiden, die er ook gezellig bij waren. Het verdrietige is dat 1 van de meiden deel was van een tweeling maar het jongetje helaas in de buik al overleden is. Hoe bijzonder dat ze nu Roan mogen verwelkomen! De liefde spat van het gezin af en moeder Marielle was de afgelopen 3 weken nog bijna niet uit het ziekenhuis geweest. Heftig, maar ook heel mooi om te zien dat ze dicht bij haar Roan wilt blijven. Helaas was een badje nog een beetje te vroeg, maar verder mochten we alles met hem doen. We hebben prachtige foto’s kunnen maken met het gezin en van het voeden. Het was fijn om dit gezin te mogen leren kennen!
Lieve Roan, groei maar hard, zodat je lekker snel met je papa & mama en grote zussen mee mag! Ik wens jullie het allerbeste.
Liefs, Everdien

1. Sander Wittingen
    Sander Wittingen zegt:

Heel mooi!

Wij zijn ontzettend blij dat deze stichting bestaat. Zo hebben wij een ontzettend gave herinnering aan deze tijd. Roan doet het ontzettend goed en als hij zo door gaat is het einde van de ziekenhuisopname snel in zicht. Everdien ontzettend bedankt voor je tijd en inzet!!

2. Caitlin Wittingen
    Caitlin Wittingen zegt:

Roan is echt lief maar helaas is vandaag Roan neer geklapt in Gouda in ballotrig maar met Roan is het goed maar met mama gaat het niet goed ze heeft haar bekken, rug en schouder gebroken????????????????