Pippa prematuur geboren met 31 weken, CPAP, sonde, couveuse, vroeggeboorte

Pippa

Pippa prematur geboren met 31 weken, CPAP, sonde, couveuse, vroeggeboorte

Van de ouders:

“Wat waren we geschrokken en teleurgesteld dat óók ons tweede meisje zo’n haast had om de wereld te ontdekken! Wéér die lange weken in het ziekenhuis, terwijl we ons zo verheugd hadden op een rustige kraamtijd thuis. Gelukkig doet ook dit kleine meisje het goed, hopelijk groeit ze snel uit tot een sterke baby met dito longen.

Dit keer hebben we Stichting Earlybirds snel benaderd en wát een verrassing dat Rianne binnen een dag contact opnam. Rianne had 2 jaar geleden ook van grote zus Cato prachtige foto’s gemaakt, en nu dus mooie foto’s met Cato én Pippa. De liefde spat er weer vanaf! Dank voor deze mooie herinneringen!”

—————-

Van de fotograaf:

De kleine Pippa is geboren met 31 weken en hier 2 weekjes oud. Voor mij was het speciaal de mooie Pippa te mogen fotograferen samen met haar liefhebbende ouders en zusje Cato die ik al kende van twee jaar geleden. Wat mooi om te zien hoe goed Cato het doet! Wederom zag ik alleen maar liefde waarop ook Pippa vast heel hard zal groeien, een feestje om dit gezin te mogen vastleggen.

Na twee dagen kreeg ik van de moeder al het fijne bericht dat de CPAP al af was gegaan en Pippa weer mooie stappen maakt. Groei maar hard meisje, je ouders en zusje kunnen niet wachten je lekker mee naar huis te nemen. Heel veel geluk, liefde en gezondheid voor jullie allemaal!
Lieve groet, Rianne