Pip prematuur geboren met 32 weken en 5 dagen, Amphia Breda, sonde, vroeggeboorte

Pip

Van de ouders:

Onze dochter Pip is op 18-8-2019 met 32,5 weken geboren daardoor zijn we in een rollercoaster terecht gekomen. Dit plan hadden we natuurlijk nooit uitgedacht. Gelukkig gaat alles goed en is het een sterke meid.

Via vrienden van ons hoorde we over Stichting Earlybirds en hebben de site opgezocht. Toen bleek dat we in aanmerking kwamen voor een fotoshoot hebben we deze gelijk aangevraagd en zijn in contact gekomen met Danielle. Na wat contact afgesproken om op zondag 8-9-2019 de schoot te doen.

Wat een leuke spontane fotografe is Danielle. We hebben een ontzettend leuke en ontspannen schoot gehad, waarbij ieder moment werd vastgelegd. Dankjewel voor de mooie herinnering die je hebt gemaakt voor ons van onze kleine Pip.

Na afloop van de schoot was er nog een pakketje met een Earlybirdje. Ook de hakers van de stichting bedankt.

—————————–

Van de fotograaf:

P. van Pip.

Via mijn mail kreeg ik een aanvraag voor een shoot. Pip was geboren, op 18-08 met 32.5 weken. Na contact met de ouders van Pip, mocht ik op 8 september naar het Amphia in Breda komen. Met Pip ging het goed, ze was al van de monitor af en mocht van 8 naar 7 voedingen. Want dat is het met Pip, ben ik wel achter gekomen, het is een sterke meid. Zo trok ze in haar eerste week al haar beademing eruit, hoe klein haar handjes ook waren. Van al die draadjes moest ze niets hebben, want zij zou iedereen wel even een poepie laten ruiken.

En dat is ook wat ik zag tijdens de shoot. Een mooi, sterk meisje die zo nu en dan even lief glimlachte voor de camera en zich verder van niemand iets aantrok en heerlijk heeft liggen slapen. Dat beloofd een mooie toekomst.

Lieve Pip, wordt maar gauw groter en nog sterker en dan mag je hopelijk snel naar huis waar Papa en Mama nog meer van jou kunnen genieten. Priscilla en Bas, bedankt dat ik een uurtje mee mocht kijken in jullie leven met Pip, ik vond het ontzettend bijzonder.

Liefs, Danielle

1 antwoord
  1. mariannedekoning
    mariannedekoning zegt:

Danielle, wat een prachtig werk doe je voor de stichting. Je hebt op een respectvolle manier de eerste bijzondere momenten van Pip met haar moeder Priscilla en vader Bas in beeld gebracht. Dank je wel daarvoor en dat je voldoening blijft krijgen uit dit vrijwilligerswerk.❤️???