Omroep Gelderland

Omroep Gelderland heeft in Gelderland Helpt een mooi  item gemaakt over prematuur geboorte en vrijwilligers die daarin iets kunnen betekenen.

Claudia is fotograaf bij Stichting Earlybirds en mocht bij Omroep Gelderland vertellen over haar werk bij de stichting.
Ook zijn ze op bezoek geweest bij een kindje waarvan Claudia het lichtpuntje in het ziekenhuis heeft mogen fotograferen.

Veel herkenbare stukken voor ouders. Hier hebben we ook een traantje weggepinkt tijdens het kijken.

Wil jij net als Claudia dit mooie vrijwilligerswerk voor de stichting doen? Klik dan even door naar www.stichtingearlybirds.nl/vrijwilliger-worden

Bekijk hieronder de mooie reportage die Omroep Gelderland er van heeft gemaakt.