Olivier

Donderdag 11 december ging ik naar Olivier en het CWZ Nijmegen. Ik ontmoette eerst de ouders van Olivier die met veel trots en liefde vertelde over hun kleine mannetje. Olivier is geboren met 34.4 weken. Alles liep helemaal volgens het boekje tot zijn moeder wat harde buiken kreeg die in eerste instantie weer verdwenen. Niet veel later voelde ze toch dat er iets in gang gezet was en dat bleek ook zo te zijn, Olivier werd geboren. Waarom zo vroeg is eigenlijk niemand duidelijk maar hij doet het erg goed. Samen met zijn ouders sterkt hij lekker nog aan in de beschermde omgeving van het ziekenhuis om straks met papa en mama mee naar huis te mogen.

Wat een prachtig, vrolijk en gezellig gezin vormen jullie samen! Olivier, Nienke en Bas, ik wens jullie heel veel liefde en gezondheid.

Liefs, Rianne

*************************

De ouders:

Als ouders van ons plots te vroeg geboren zoontje Olivier kwamen we in een stroomversnelling van emoties terecht. Wat waren we blij dat het goed met hem ging maar we waren ook overdonderd en onze agenda’s stonden nog barstensvol afspraken. Je wordt geconfronteerd met een andere kraamtijd dan je in gedachten had en je hebt even tijd nodig om alles een plekje te geven. Maar wat hebben we een heerlijk ventje gekregen! Rianne van Earlybirds heeft in een zeer ontspannen en gemoedelijke sfeer onze routine vastgelegd op de gevoelige plaat; een prachtig aandenken voor later! Rianne bedankt; deze foto’s zijn voor ons heel waardevol!

Bas, Nienke en Olivier

1. Janine
    Janine zegt:

Vanaf het eerste moment dat ik de foto’s zag was ik overdonderd door de helderheid, blije uitstraling en routines die getoond zijn.
    Ook zeer emotioneel voor mij als oma en moeder van Nienke.
    Fijn om te merken dat de emotionele stroomversnelling voor de kersverse ouders langzaam maar zeker plaats maakt voor verbondenheid en echt genieten!!!