Noralie prematuur geboren emt 34+ weken, Rijnstate Arnhem, couveuse, antibiotica, sonde

Noralie

Na een zwangerschapsduur van iets meer dan 34 weken hadden we plotseling onze dochter Noralie al in onze armen liggen. Ze is geboren na een vlotte spontane bevalling in het ziekenhuis in Arnhem.

Na haar geboorte mocht Noralie kort even bij mij liggen, maar al snel werd ze meegenomen voor onderzoeken en zag ik haar uiteindelijk terug op de high care in een couveuse. Ons dametje had al een mooi gewicht en ontwikkelde zich gelukkig goed. Na een week mocht ze over naar de Medium Care, waar ze helaas een infectie opliep en weer een nieuw infuusje kreeg. Door deze infectie moest ze twee weken lang aan de antibiotica, waardoor ze ook erg last van krampjes had. Na de antibiotica was ze gelukkig zo goed aangesterkt dat ook de sonde eruit mocht en ze mee naar huis kon, waar we nu lekker van haar aan het genieten zijn.

Dankzij de foto’s van Rob hebben we een mooie herinnering aan deze heftige, maar bijzondere periode.