Noud prematuur geboren met 35 weken en 4 dagen, stuitligging, Beatrix ziekenhuis

Noud

Van de ouders:

Noud is geboren bij een zwangerschap van 35,4 weken. Mijn zwangerschap verliep goed alleen vanwege een eerdere vroeg geboorte van Noud zijn grote broer stonden we vanaf het begin al onder controle van het ziekenhuis. Alles zag er goed uit en niets leidde dit keer tot een vroeggeboorte. Uiteindelijk waren we al enorm blij dat we de aantal geboorteweken van zijn grote broer 33.2 gepasseerd waren.

Op donderdag 9 mei begonnen de ween spontaan en omdat Noud in een stuit lag was het tot op de dag van zijn geboorte nog spannend hoe hij ter wereld zou komen. Wij als papa en mama vonden dit een enorme spannende beslissing. Na goed overleg met meerdere gynaecologen zijn we voor een stuitbevalling gegaan. Noud is op vrijdag 11 mei geboren en deed het vanaf het begin super goed.

Omdat Noud toch nog aan de vroege kant was moest hij nog even in het ziekenhuis blijven. We zijn enorm blij dat we ook deze keer gebruik hebben kunnen maken van de fotoshoot van Stichting Earlybirds. Ook dit keer was het een andere start en moesten we heen en weer naar het ziekenhuis. Intussen is Noud thuis en kunnen we volop genieten.

———————-

Van de fotograaf:

Wat een bijzonder toeval dat ik 3 jaar geleden Jesse, de grote broer van Noud, ook al mocht fotograferen voor Stichting Earlybirds. Na de fotoreportage mocht Noud mee naar huis. Heel veel geluk samen.