Nora

Van de fotograaf:

Lieve Nora,

Maandag 11 april 2022 ontmoet ik je papa en mama in het CWZ in Nijmegen. Vandaag staat de fotoreportage voor Earlybirds op de planning. We maken kennis met elkaar en daarna lopen we richting de afdeling.

Je ligt heerlijk te slapen in je bedje wanneer we bij je op de kamer komen. Wat ben je mooi en wat heb je al prachtige donkere haartjes! Papa en mama kijken vol trots naar je. Ze halen je voorzichtig uit je bedje. Je hoeft nu even geen voeding, dus extra veel tijd om te knuffelen. Eerst mag papa met je knuffelen en daarna mag je buidelen bij mama. Zulke fijne momentjes samen!

Tijdens de fotoreportage had je regelmatig je oogjes open. Steeds even stiekem kijken en regelmatig keek je recht in de lens. Heel bijzonder, want zo’n wakker en alert kindje tijdens een Earlybirds fotoreportage heb ik zelf nog niet meegemaakt. Nieuwsgierig meisje!

Tussendoor meerdere tevreden glimlachjes. Wat heb je het goed gedaan tijdens de fotoreportage! Na lekker veel knuffelen met papa en mama is het weer tijd om rustig in je eigen bedje te gaan slapen. Papa en mama zorgen er beide voor dat je weer lekker in je bedje komt te liggen.

Je moet nog wel een paar weekjes in het ziekenhuis blijven, voordat je met papa en mama mee naar huis mag. Hopelijk kunnen jullie binnenkort de ziekenhuisperiode afsluiten en thuis genieten als gezinnetje. Heel veel geluk samen met je papa en mama!

* Nora mocht uiteindelijk toch al snel met papa en mama mee naar huis. Heerlijk thuis als gezinnetje genieten!