Noë prematuur geboren met 33 weken, vliezen gebroken, weeenremmers, longrijping, Bernhoven, sonde

Noë

Van de ouders:

De wereld op zijn kop.

Bij 33 weken zwangerschap waren mijn vliezen gebroken. Nauwelijks besef, lichte paniek en mentaal schakelen. Komt ons kleintje nu al??! Dat is veel te vroeg! Ik ben nog aan het werk in mijn eigen gastouderopvang!

En dan lig je opeens in het ziekenhuis… Ruim 3 dagen (met weeën remmers en longrijping) verder zet de ontsluiting door en op donderdagmiddag 16.42u is ons meisje geboren. Zo mooi, klein en kwetsbaar. Het moet zo zijn! Onze Noë wil gewoon zó graag bij ons zijn! Haar jongste (grote) broer heeft dan ook elke dag tijdens de zwangerschap tegen mijn buik gepraat. Ze zal de stemmen van haar broers vast herkennen.

Ze is gelukkig kerngezond en we zien haar met de dag groeien! We zijn zo dankbaar en gelukkig!

De foto’s die Mieke heeft gemaakt zijn prachtig en een waardevol aandenken voor later. Dankzij deze foto’s kijken wij trots, dankbaar en blij terug op afgelopen weken. Hopelijk mogen we snel naar huis zodat we als gezin kunnen genieten.

—————————————-

Van de fotograaf:

Wat een heftige verrassing toe jullie meisje zich zo onverwacht aankondigde! Nu ze, gezond en wel, in haar bedje ligt kan het genieten beginnen. Het was heel jammer dat de jongens er niet bij konden zijn toen ik de reportage maakte, maar wat zullen ze trots zijn op hun kleine zusje! Ik wens jullie alle geluk en gezondheid en een heel fijne tijd voor jullie gezin.

Lieve groet en een knuffeltje voor de kinderen,
Mieke.

1 antwoord
  1. Ans