Noah prematuur geboren met 32 weken en 1 dag, sonde, Ropcke Zweers ziekenhuis, buidelen, weeenremmers

Noah

Van de fotograaf:

“The best journey always takes us home”

En ik hoop dat Noah binnenkort lekker naar huis mag. Zijn reis tot nu toe begon onrustig en te vroeg, maar het is een mannetje dat vol energie, ontspannen en genietend van de lieve mensen om hem heen de reis naar huis maakt. En dat kan hij, omdat hij ouders heeft die hem vol liefde, zorg en aandacht begeleiden.

Met bewondering naar dit gezin gekeken. Ga er maar aan staan, binnen een jaar 2x een vroeggeboorte meemaken. Grote zus Elise werd vorig jaar te vroeg geboren, maar heeft zich ontwikkeld tot een heerlijke meid van nu 11 maanden oud. De zwangerschap van Noah was er een van grote zorg, toen hij met 23 weken (en 5 dagen) al geboren dreigde te worden. Gelukkig deden de weeënremmers en rust van mama hun werk en kon de bevalling worden uitgesteld tot 32 weken. Toen vond Noah het tijd om zijn reis in het leven te beginnen. Gelukkig kende hij een goede start en ook de periode erna verliep heel goed. Op de dag van de reportage mocht hij lekker in bad en had hij daarna nog energie over om bij mama te drinken. En dat ging super goed.

Linda, Martijn en Elise, ik vond het bijzonder fijn om de verzorging van en het knuffelen met Noah vast te mogen leggen. Wat een goed team zijn jullie en het was prachtig jullie lieve zorg en aandacht voor jullie kinderen te zien. Ik weet zeker dat Noah op zijn levensreis, de weg naar huis zal blijven weten te vinden.

Noah, lekker groeien en ik wens je een fantastische levensreis toe met mooie avonturen!
Een lieve groet,
Regina Kappert

————-

Van de ouders:

Na ruim 9 weken in het ziekenhuis in Zwolle gelegen te hebben met bedrust, kwam onze zoon Noah Quinn dan toch met 32+1 weken zwangerschap. Wat zijn wij dankbaar dat we die 9 weken nog hebben kunnen rekken want Noah is een enorm dapper en sterk mannetje geworden, waar die weken zeker aan bijgedragen hebben.

Doordat de start van Noah bij de geboorte al erg goed was hoefde hij gelukkig niet op de NICU te verblijven maar mocht hij meteen door naar de High Care afdeling. Drie dagen later mocht hij dan ook al overgeplaatst worden van Zwolle naar Hardenberg. Wauw wat hebben wij een powerventje!

Eenmaal in Hardenberg gesetteld en tot rust gekomen, was dit het moment om Stichting Earlybirds aan te schrijven. De fotoshoot werd gemaakt door Regina, op een ochtend waar zij mee keek met ons ritueel van het verschonen, wassen en buidelen van onze zoon Noah. En oh wat zijn de foto’s mooi geworden! Zo waardevol voor nu en ook zeker later.

Met Noah hebben wij tot nu toe een positief verhaal te vertellen, en met de foto’s erbij is het ‘plaatje’ compleet. Stichting Earlybirds bedankt!
Veel liefs,
Martijn & Linda