Niek

Niek prematuur geboren 31 weken
Niek is geboren op 29 juni met 31 weken en wat gaat het nu goed met Niek! Na de geboorte bleek Niek een afwijking aan zijn slokdarm te hebben, hier is hij 2 dagen na zijn geboorte gelijk aan geopereerd. Een spannende tijd in het Sophia Kinderziekenhuis in Rotterdam volgde voor papa Bart en mama Linda.
Gelukkig mocht Niek na een lange maand in Rotterdam te hebben gelegen,een stapje dichter naar huis. Namelijk naar het Amphia Langendijk Ziekenhuis in Breda. Hoe fijn was het dat heel toevallig op de dag van de reportage Niek van alle monitoren af mocht! Hij deed het super goed!! Ik denk en hoop dat Niek heel gauw met papa en mama mee naar huis mag. Als hij het zo goed blijft doen als tijdens de reportage, zal dat denk ik niet lang meer duren. Super Niek!
UPDATE: Inmiddels is Niek helemaal thuis! Wat ontzettend fijn!!

1. Floor
    Floor zegt:

Gefeliciteerd met Niek! Ook ik ben met 31 weken bevallen van een zoon, ook Niek! Een super leuke naam voor een stoer kereltje. Heel veel geluk samen! Groetjes Floor

2. Geeske Neven
    Geeske Neven zegt:

Hartelijk Gefeliciteerd met dit mooie wondertje.
    Geniet er lekker van samen. Ook oma en opa lekker genieten van dit mooie manneke.
    Gr.Geeske en Jack

3. Sanne B
    Sanne B zegt:

Niek, wat ben je toch een knappe jongen! Wij zijn zo blij voor jou, maar ook voor papa en mama dat je nu lekker thuis bent! Je doet het super! Wij zijn trots op jullie! Liefs Jordi, Sanne en een dikke x van je vriendjes Jente en Jibbe XXX

4. Richard en Ingrid
    Richard en Ingrid zegt:

Oh wat een mooie foto’s! Wat heerlijk om nu eindelijk thuis te zijn met zijn drietjes als een echt gezinnetje. We komen snel langs!!
    Heel veel geluk en liefde voor jullie.
    Dikke knuffels van ons xxxx

5. Tessa
    Tessa zegt:

Jep, veel te knap en nieuwsgierig om je 40 hele weken achter mama’s buikwand te verstoppen! Welkom kleine wolk! Jij laat je niet zomaar wegblazen, hoe klein je ook bent! Veel geluk in goede gezondheid en een dikke knuffel voor je paps en mams! xx

6. Karen
    Karen zegt:

Lieve Linda en Bart,

Wat een dapper en sterk kereltje hebben jullie. Die kwaliteiten zijn waardevol en omringd door zoveel liefde gaat Niek een mooie toekomst tegemoet.

Ik wens jullie het allerbeste toe

Liefs Karen

7. Oom Peter en Tante Joke
    Oom Peter en Tante Joke zegt:

Lieve Ouders, Wij vertelden al dat hij lief en knap was,
    maar ja wat wil je met zulke lieve, en knappe ,papa en
    mama,
    maar nu word niek nog stoer en sterk,leuk he dat het
    zo goed met jullie niekske gaat,geniet er van,veel liefs
    en geluk van Ome Peter en Tante Joke.

8. Opa en Oma Hoeven
    Opa en Oma Hoeven zegt:

Lieve Bart en Linda

Wij zijn super trots op jullie,en dat wij opa en oma zijn van dit heerlijk kleine wonder,wij zullen heel goed over dat kleine kereltje waken.Lieve niek wij houden van je,en zullen je met heel veel liefde omringen.

Vele kusjes van opa en oma