Nathanael

Donderdag 30 oktober mocht ik de dappere Nathanael, samen met zijn mama en papa fotograferen in het Radboud ziekenhuis. Nathanael is met 25 weken geboren, woog 800 gram en had op de dag dat ik er was al een hele reis achter de rug. Speciaal voor de foto’s mocht hij heel even van de beademingsondersteuning af en dat deed hij echt heel goed, prachtig ook hoe liefdevol mama en papa naar hem keken! Door een darmontsteking heeft Nathanael een tijdelijke stoma gekregen en dus nog een operatie voor de boeg.

Nu, enkele weken later is Nathanael geopereerd, zijn stoma verwijderd en is hij een tijdje geleden van het Radboud ziekenhuis in Nijmegen overgeplaatst naar het Gelderse Vallei in Ede. Kort daarna kreeg ik het prachtige bericht dat Nathanael heerlijk thuis bij zijn ouders is, wat een geweldig nieuws!

Nathanael, Corina en Hans, geniet van elkaar en heel veel geluk, gezondheid en liefde voor de toekomst!

Liefs, Rianne

1 antwoord
  1. Trienke bouwer-de Boer
    Trienke bouwer-de Boer zegt:

Een ontzettend trotse pake en beppe zoalsze in friesland zeggen een groot wonder wat deze kanjer al heeft meegemaakt in zijn jonge leventje.
    Nathanael is voor ons allemaal een grote getuige geweest dat God de hele periode aan zijn zijde is geweest.
    vanaf het vroegste begin was Hij erbij dit alles heeft een ieder de kracht gegeven omdit alles te dragen.
    En zijn super blij dat Nathanael nu thuis mag genieten met zijn papa en mamma.