Nathan

Op zondag 11 september 2022 was ik nietsvermoedend aan het werk toen ik kleine beetjes vruchtwater verloor. Gelijk de verloskundige gebeld, Die ons doorstuurt naar het ziekenhuis. Hier kwamen ze erachter met testjes dat het inderdaad vruchtwater was. Hierop volgend een prik gehad om de longen te rijpen en medicatie om de bevalling af te remmen. Dit mocht niet baten want om 5 uur in de ochtend vertelde de verloskundige mij dat de bevalling door ging zetten en op 12 september om 12:26 is onze zoon Nathan geboren na 33 weken zwangerschap.

Hij kreeg wat ondersteuning bij het ademen en had een infuus. De eerste dagen kreeg hij voor de dipjes in zijn ademhaling coffeïne.
Al vrij snel mocht de extra zuurstof eraf en een aantal dagen later lag hij al in een wieg. Echter bleven de dipjes nog wat aanhouden dus de coffeïne behield hij nog even.

Ondertussen is ook de coffeïne gestopt en wachten wij af totdat hij geen dipjes meer heeft, hij goed drinkt en hij fijn met ons mee naar huis kan.