Morris

Op 6 december 2022 is onze zoon en broertje Morris geboren met 30+5 weken. Echter op 11 november begon onze rollercoaster al, ik was 26 weken zwanger toen er zwangerschapsvergiftiging werd geconstateerd. Na een korte opname kwam ik weer thuis, wel met strikte controles. Helaas was dit van korte duur, want op 1 december bleken mijn waardes weer niet goed en daarnaast bleek dat Morris het toch niet meer helemaal naar zijn zin had in mijn buik. Ik werd opnieuw opgenomen en dit keer waren mijn waardes met geen mogelijkheid meer binnen de perken te krijgen. Op 6 december bleek op het CTG dat Morris het op en af wat zwaarder kreeg, waarop werd besloten dat hij dezelfde dag geboren zou worden. Hij heeft 6 dagen op de NICU in het Sophia Kinderziekenhuis gelegen waarna hij naar het Amphia in Breda mocht, een stapje dichterbij huis! Morris doet het onwijs goed en doet iedereen versteld staan. Hij maakt grote sprongen voor zo’n klein mannetje. Momenteel zijn we aan het oefenen met flesjes en dit gaat heel erg goed. Wij zijn super trots op Morris! Onze kleine, dappere man. We hopen snel samen thuis te zijn, dan kan het genieten pas écht beginnen! Wij zijn Wencke en stichting Earlybirds erg dankbaar voor deze mooie herinnering!